Известие

Collapse
No announcement yet.

Спайдър срещу ТТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Същата работа и с Гранде Пунто- на тестовете на Автобилд беше твъдо на последно или предпоследно място пък я глей кви продажби кво чудо.
      Баце само да те открехна че това е най-продавания италиянски автомобил в Германия
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от trustworthy
        А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре
        Ааааа, не бате, това е "The Stig" - Нено му е учител
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kuku
          Първоначално публикувано от trustworthy
          А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре
          Ааааа, не бате, това е "The Stig" - Нено му е учител
          Ми с каска, трудно ги различавам
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Аз след като прочетой тези две статии си казах, че вече няма да си купя тва скапано списание ! Тези вече тотално се осраха с тези статии - бравото е 100 пъти по добро от тези немски куци и грозни мъртавци ! Сложили некав недодялан голф с двулитров двигател 140 коня, а фиатката я сложили със слабия дизел. Защо не я сложиха със същия м-джет но дето е 150 коня, пак е 1.9 ! Написали за италянците "Изцяло са си спестили дръжката на задния капак - ще се наложи често да си почиствате пръстите на ръцете ..." , а за голфа "Елегантно решение - задният капак се отваря от емблемата на VW" - това решение когато са го използвали италянцити, швабите още са карали триколки ... Ако има гласуване за най-необективно списание определно ще гласувам за AutoBild !
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

            Comment


            • #21
              Топ Гиър за сега най ги уважавам защото не хвалят Ровър и Воксхол, вижте това сравнение на ферари и Ягуар даже, където ягуарът е по бърз но въпреки всичко избират ферарито http://youtube.com/watch?v=WcouF2MfsDY
              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Vesko84
                Топ Гиър за сега най ги уважавам защото не хвалят Ровър и Воксхол, вижте това сравнение на ферари и Ягуар даже, където ягуарът е по бърз но въпреки всичко избират ферарито http://youtube.com/watch?v=WcouF2MfsDY
                Топ Гиър са богати и са независими и поради тази причина могат да си позволят да си изказват истинското мнение! Затова са световно уважавани, доста обективни са!
                Гледай БГ предаванията всеки брой посветен на даден модел се спонсорира от фирмата вносител..... как да кажеш лоша думица
                А Немските предавания и подвластни списания са тежък случай, но .... $$$$$
                Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                Comment


                • #23
                  Е как да изберат немското ? Вчера имаше на пистата от организаторите един Мерцедес (доста бърз може и СЛР да е бил), който водеше талянките.... Ами нема как да ви обясня разликата между Мерцедес и Миура или Контач или Тестароса ако шете... Както каза един виден алфаджия... но соул
                  Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                  Comment


                  • #24
                    AIAIAIA

                    ИМА И ПО ДОБРИ СПИСАНИЯ ОТ НЕМСКИТЕ Я ВИЖТЕ СТАТИИТЕ ЗА АЛФА В "ЗР" АЗ ГО ИМАМ ОТ 1 БРОЙ ДО МОМЕНТА - Е НЕМА ТОЛКОЗ ОБЕКТИВНИ НЕЩА, А И НАЧИНА НА ИЗКАЗ НА РУСНАЦИТЕ Е МНООО ЯК. ПРЕДЛАГАМ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ОТ БРОЯ ЗА М.МАРТ 2007 Г. СТАТИЯТА 159 СРЕЩУ МАЗДА RX6 LINK: www.zr.ru
                    AR 164 V6 turbo I.E.

                    Comment


                    • #25
                      Аз пък си мисля че е нормално на този етап Аудито да е по-добро, защото все пак вече доста години е в производство и е доста "доработвано" през годините, а както каза Петко и аз мисля че ше има изненади.
                      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                      Comment


                      • #26
                        Днес прочетох въпросната статия и колкото и да ми е криво ама ТТто по добри характеристики по евтино ама НЯМА ДУША!

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Малък_Alfa_гъзар
                          Стига с тези Алдита за мен това не са коли...
                          Ми да, има едни салати Алди специално за ядене в ТТ :P
                          Виж Алфата ...

                          Comment


                          • #28
                            Според мен проблема има 2 страни:

                            - Алфата можеше да е по-добре... независимо колко добро е ТТ-то или която и да е друга кола. Дали с олекотяване, дали с турбо, но определено трябваше да е по-добре.

                            - Фиат/Алфа или не са представени или са представени колкото да мине метър в всички списания /то май повечет са немски в БГ/.

                            Преди време четох Билд и имаше сравнение на коли - разликата между предно/задно и 4х4 модела. Хареса ми статията, Мерцедес е ч-ви /лошо няма/, но ме ядоса това, че имаше само фиат панда.... а според мен ако ще се сравняват коли от този клас /Мерцедес, ауди, хюндай, сизуки и порше/ е по-правилно да има И алфа Кросвагон. Няма значение дали ще е добре или зле.. но да има само келявата панда не е правилно според мен.
                            2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                            GSM: 0888 520 600

                            Comment


                            • #29
                              Нещо по въпроса от italiaspeed.com за Брера, което се очаква 2007:

                              GTA, 3.0 V6 JTDm Q4 (250 bhp / 450 Nm / Q-Tronic), AWD, Premium platform

                              GTA to have carbon fibre roof and other details, total weight saving of around 180kg.
                              2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                              ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                абе по темата - наистина Alfata има къде да сзе развива. но като чуя за авто билд и се фащам за к---ра. ето ви няколко цитата от статията за озаглавена "Всички срещу голф ":
                                - "...човек не може да се насити на този винаги модерен и всестранен автомобили-как ли хората от волсбург успяват да направят така, че дизайна на голф да старее по-бавно от този на конкуренцията...", "...превключване в тевтонски стил..." - просто немам думи, хубавото е че самите пишещи накрая признават че в базовата цена голфа е гол като пушка, но "...неможете да се съмнявате в победата на голф..." абе весело е...
                                Alfa Romeo Corsswagon
                                Aprilia Tuono RSV

                                Comment

                                Working...
                                X